sobota, 11 grudnia 2010

Mury runą

Korzystając z zaproszenia mojego Przyjaciela wybrałem się dzisiaj na Mikołajkowy Turniej Piłkarski organizowany przez Zespół Szkół Nr 1 w Kolbuszowej wraz z Zarządami Osiedli nr 1, 2 i 3. Impreza odmieniła się w wyżej wymienionej placówce.

Blisko setka dzieciaków bawiła się w najlepsze. Podobały mi się ich uśmiechnięte buzie po strzelonych golach i nieokiełznana radość maluczkich z powodu wizyty Świętego Mikołaja. Te pozytywne emocje przysłoniły prawdę o sali gimnastycznej i jej zapleczu przy ZS nr 1. Wstyd mi było patrzeć na obdarty i zniszczony parkiet, nie wspominając o tym, że odkąd pamiętam szatnie pozbawione były sanitariatów. Wbrew pozorom koszt remontu i odbudowy pomieszczeń z natryskami to jakieś 70 000 zł, a renowacja parkietu i malowanie linii to niewiele ponad 30 000 złotych. Stać nas na to i myślę, że najwyższy czas, abyśmy zaczęli nadrabiać opóźnienia cywilizacyjne.

Mam nadzieję, że tym razem Rada Miejska nie będzie chciała inwestować w wymianę felg w nowym mercedesie. Wypadałoby odrestaurować starego fiata, bo liczba pasażerów podróżująca jednym i w drugim jest taka sama. W piątek o to powalczę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz